Szép, mutatós webáruház készítése
Ha a webáruház megjelenése pocsék, nem számít, hogy a legjobb terméket kínálja, az online üzleti élet jelenléte el van ítélve.
A vizuális megjelenés a vásárlás során a legfontosabb tényező!
Könnyen navigálható felület
Minden online vásárló rendszernek könnyen használhatónak kell lennie.
A webáruházunk építése során az egyik legfontosabb dolog, amit szem előtt kell tartani, hogy a felhasználók nem szeretik ha sok űrlapot kell kitöltenie, elakadnak vagy nem találják meg a szükséges információkat.
Egyszerű, lényegretörő és jól átlátható felületet biztosítsunk ügyfeleinknek.
SSL tanúsítvány
A keresőoptimalizálás és a webáruházak kapcsán egyre gyakrabban hallhatunk az SSL tanúsítványokról.
SSL biztosítja a biztonságos kommunikációt a lehallgatások ellen. A felhasználók biztosak lehetnek abban, hogy azokkal kommunikálnak akikkel valóban szeretnének. SSL tanúsítványok általában használhatók; on-line üzleteknél ahol rendeléseket és hitelkártya adatokat fogadnak, adminisztrációs web portálokhoz a jelszavak és az adatok biztonságossá tételéhez.
Mikor van szükség SSL-re
Ha keresőoptimalizálni szeretnél ajánlott, ha webáruházad van elengedhetetlen. Ha egy egyszerű céges weboldalad van, akkor is érdemes elgondolkodnod rajta, annak marketing hatása miatt is.
Biztosítsunk kiváló online támogatást
A fogyasztóknak tudniuk kell, hogy szükség esetén támogatást kapnak vásárlásuk után. A vásárlás és a vásárlás utáni tanácsadással kapcsolatos hibaelhárítás garantálja a potenciális vásárlók hűséges, visszatérő ügyfelekké történő átalakítását.
A legátfogóbb, leghasznosabb támogatási típus az élő chat funkció, amely 24 órában működik. Ez az eszköz 10% -kal vagy annál nagyobb mértékben növelheti az egész webhelyre kiterjedő konverziót. Ha nem rendelkezünk azzal a forrással, hogy teljes körű támogatást nyújtsunk, továbbra is biztosítsunk bizonyos típusú szolgáltatást az embereknek munkaidőben történő segítségnyújtás céljából.
A termékek értékelése
A termékek értékelései nagyban növelik megbízhatóságát.
Az online vásárlók személyesen nem tudnak találkozni az eladókkal, ezért más vevők visszajelzéseire támaszkodnak a kereskedők értékelésére. A termékoldalon lévő értékelések a fogyasztók idejét takarítják meg, gyorsan bemutatva, hogy mások mit gondolnak a terméken.
Győződjön meg róla, hogy az áruház mobilbarát
A mobil vásárlás az elmúlt évben az online vásárlás 30% -át tette ki. Ez a szám csak növekszik. Előrejelzések szerint 2020-ra a mobil vásárlás az e-kereskedelem 45% -át teszi ki.
A mobiltelefonok egyre növekvő használata az online vásárláshoz a kereskedőknek biztosítaniuk kell, hogy webhelyük kialakítása mobilbarát legyen, hogy a vásárlók vásárolhassanak, függetlenül attól, hogy milyen eszközt használnak.
Felhívás akciókra
Amit biztosan tudunk a vásárlókról, az az, hogy vágynak a megtakarításra. Ha egy termék le van értékelve, sokkal nagyobb valószínűséggel vásárolják meg. Visszatérő ügyfeleket is szerezhetünk, ha mindig vannak akciós termékeink.
Szállítás
Bizonyos összegen felül kínáljunk ingyenes szállítást.